” Aplicatie electronica pentru cresterea calitatii mangementului ”
Proiect cofinanțat prin Fondul European de Dezvoltare Regională
1. Obiectivul General
Cresterea eficientei companiei prin organizarea proceselor pe baza unui sistem informatic de tip ERP.
2. Obiective specifice
a) implementarea unui sistem tip ERP, care ofera sprijin in deciziile manageriale;
b) automatizarea proceselor informationale la nivelul intregii companii;
c) reducerea timpului de prelucrare informatii;
d) elaborarea unui sistem de rapoarte manageriale care ofera suport pentru decizii de management;
e) eficientizarea costurilor operationale cu efect in cresterea productivitatii muncii;
Prin eficientizarea costurilor creste productivitatea intreprinderii (profit/cost realizat), concomitent cu indicatorul venit/cost alocat, urmarindu-se obiectivul general al POSCCE.
3. Indicatori de realizare
1. Numarul de module functionale ale sistemului informatic: 8
2. Numarul de persoane instruite pentru folosirea aplicatiei informatice: 24
4. Masuri de informare si publicitate
1. Publicarea unui anunt in ziar privind startarea proiectului, dupa semnare contractului de finantare, in ziar national, conform Manual de Identitate;
2. Realizarea si lipirea de etichete autocolante pe fiecare mijloc fix achizitionat prin proiect;
3. Realizarea unui site dedicat proiectului si a unui link cu site-ul UE;
4. Publicarea unui anunt privind finalizarea proiectului, in ziar national, conform Manual de Identitate.
5. Beneficiar
S.C. LEONARD COLLECTION S.R.L.
Timisoara, Strada Pestalozzi, Nr. 20A, Cod Postal 300115, Jud. Timis
Nr. Registru Comertului: J35/408/2001
CUI: RO13824128
„Pentru informații detaliate despre celelalte programe operaționale cofinanțate
de Uniunea Europeană vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro ”
Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială
a Uniunii Europene sau a Guvernului României
Autoritatea de Management pentru POS CCE: Ministerul Economiei
Organismul Intermediar: Ministerul pentru Societatea Informationala